Šperos.lt > Informatika
Web 1.0, Web 2.0 ir Vekseliai: prasmė, naudojimas, naujovės, metodaiĮvadas. WEB 1.0 , WEB 2.0 technologijos. Web 1.0 technologija. Web 2.0 technologija. Web 2.0 technologijos istorija. Trūkumai ir privalumai Web 2.0. 3 Web 2.0 perspektyvos. Web 2.0 ir web 1.0 skirtumai. WEB 2.0 SISTEMOS NAMŲ DARBUOSE. Informacijos paieškos sistemos. Paieškų sistemų galimybės. Tarptautinės paieškų sistemos. Nacionalinės paieškų sistemos. Socialinio turinio dalinimosi sistemos. Vekseliai: prasmė, naudojimas, naujovės, metodai. Vekselio prasmė. Vekselių rūšys. Įsakomasis vekselis. Paprastasis vekselis. Vekselių naudojimas. Vekselių indosavimas. Vekselių akceptavimas ir protestavimas. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Windows operacinių sisitemų skirtumaiĮvadas. Darbo tikslas - susipažinti su Windows šeimos operacinių sistemų istorija, jos versijų ypatumais ir funkcijomis. Windows šeimos operacinių sistemų genealoginis medis. MS-DOS / 9x 5. 1985: Windows 1.0. 1987: Windows 2.0. 1990: Windows 3.0. 1992: Windows 3.1. 1995: Windows 95. 1998: Windows 98. 2000: Windows Millennium. 1993: Windows NT. 2000: Windows 2000. 2001: Windows XP. 2007: Windows Vista. Windows Vista Versijos. Išvados. Skaityti daugiau
X.25 informacijos paketų siuntimas ir gavimas2 laboratorinis darbas. Darbo tikslas. Bendros teorinės žinios. Rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
XML programavimo kalbaPowerPoint pristatymas. Dokumentų žymėjimo kalba XML (Extensible Markup Language). Kam reikia naujos žymėjimo kalbos? Kas yra XML? XML tikslai. XML trūkumai. Kaip sukurti XML dokumentą. XML generatoriai. Kas yra DTD. Kas yra Namespaces. Stilių lentelės XSL. Objektinis dokumento modelis DOM. Kiti XML standartai. XML panaudojimas praktikoje. Išvados. Skaityti daugiau
Žiedinio optinio ADM tinklo kokybės tyrimasDarbo tikslas. Įsisavinti trakto darbingumo charakteristikų matavimą SunSet testeriu optiniame žiedo tinkle. Užduotis: Įsisavinti kokybės parametrų normų sudarymo metodiką (1.1. PDH/SDH kanalų darbingumo įvertinimas pagal klaidų parametrus). Praktiškai išmatuoti srauto darbingumo parametrus testeriu Sunset E20. Darbo eiga. Darbo rezultatai. Normų įvertinimas. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais ir lentelėmis. Skaityti daugiau
Žinybinio tinklo valdymasĮvadas. SVDPT funkcionavimo principai. SVDPT tinklo valdymas. SVDPT tinklo paketų maršrutizavimas. RIP. SNMP. SNMP 1 versija. SNMP 2 versija. SNMP 3 versija. SVDPT paslaugos. Saugaus duomenų perdavimo paslaugos. Saugus duomenų perdavimas tarp Lietuvos Respublikos institucijų. Saugaus duomenų perdavimo priemonės valstybės institucijų tinklams. Saugaus ryšio su ne valstybės įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis paslaugos. Tarptautinių šifruotų tunelių terminavimas Lietuvoje. Duomenų perdavimas į bendrojo naudojimo duomenų perdavimo tinklus. Bendrosios (infrastruktūrinės) SVDPT paslaugos. Domenų vardų priežiūros paslaugos (DNS). Elektroninio susirašinėjimo (elektroninio pašto) paslaugos. Išvados. Skaityti daugiau
Žinių valdymas ir korporacinė atmintisŽinių inžinerija ir žinių valdymas. Įvadas. Korporacinė atmintis ir jos charakteristikos. Žinių valdymas. Duomenų saugyklos. Žinių saugyklos. Duomenų saugyklos ir žinių saugyklos. Optimalių sprendimų žinių bazė. Žinios ir jų charakteristikos. Žinių išgavimo būdai. Žinių žvalgyba. Žinių vaizdavimas. Ontologijos. Žinių filtravimas. Žinių paieška. Instrumentinė paieška. Intelektualioji paieška. Vizuali paieška. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogaus ir kompiuterio sąveikaŽmogaus - kompiuterio sąveika (angl. human-computer interaction). Sąsaja. Vartotojo sąsajos kūrimas. Vartotojo sąsajos modelis. Objektinė vartotojo sąsaja. Objektinio suvokimo panaudojimas vartotojo sąsajoje. Objektai ir jų simboliai. Multimedia raštingumas. Skaitytojo ir multimedia informacijos elementų (teksto, garso, vaizdo) santykis. Ženklai ir jų reikšmių dekodavimas. Postmodernus mąstymas, kaip atsvara ieškant hipertekstinės informacijos reikšmės. Postmodernistinis požiūris: prielaidos ir prieštaros. Ugdymasis, multimedia ir postmodernizmas. Naujosios technologijos ir postmodernizmas. Hipertekstinės literatūrinės kombinacijos. Hiperfikcija ir kiti menai. Hiperfikcijos rūšys. Interaktyvumo iliuzijos. Išsišakojantys keliai ir sintetinės erdvės. Kultūros paveldas multimedia programose. Teorijos ir informacijos technologijos. Ugdymo teorijos. Gyvenimas besikeičiančios visuomenės sąlygomis. Kognityvinė teorija: 3 veiksmingo pažinimo aspektai. Ugdymo teorijų ir informacijos technologijų sąveika. Konstruktyvizmas ir hipertekstinė aplinka. Hipertekstinės aplinkos (kaip kompiuterinio teksto) privalumai. Kompiuteriniai tekstai: prielaidos ir prieštaravimai. Naudingumas kaip veiksnys, nulemiantis kūrinio priimtinumą (angl. acceptability). Naudingumas. Programos kūrimas. Ergonominė perspektyva į hiperteksto kūrimą, naudojimą ir vertinimą. Informacijos klasifikavimas pagal panaudojimo kontekstą. Informacijos technologijų poveikis - argumentai prieš ir už. MM įtaigumas: Informacijos technologijos ir požiūrio pasikeitimas. Nuostatos keitimo modelį sudaro siūlymai. Ar informacijos technologija keičia, kaip mes mąstome? Skaityti daugiau
Žmogiškasis faktoriusĮvadas. Žmonės, dalyvaujantys projekto kūrime (Software person). Charakteringi bruožai. Projekto žmonės. Žmonių samdymas. Žmonių išugdymas. Žmonių atleidimas. Motyvacija. Motyvacijos rūšys bei aspektai. Personalo motyvavimas. Ideali darbo vieta. Elgesys, skatinantis darbuotojus siekti didesnio našumo. Komandų kūrimas. Komandų struktūros. Projekto sąveika su komandomis. Vieningos (jelled) komandos. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogiškasis faktorius (2)Įvadas. Kaip atskirti gerą informatiką. Informatiko darbo "našumas". Patirties nustatymas. Atleidimas iš darbo. Talentų brandinimas. Darbo našumo skatinimas. Kolektyvo vidinė struktūra. Išvados. Skaityti daugiau
...