Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Baigiamosios praktikos ataskaita: informacinės technologijos UAB "Dironta"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Baigiamosios praktikos ataskaita: informacinės technologijos UAB "Dironta"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Informatikos bakalauro studijų programavimo technologijų specializacijos baigiamosios praktikos ataskaita. Informacija apie įmonę. Misijos ir vizijos įgyvendinimo būdai. Įmonėje naudojamos IT technologijos. Įmonės veiklos procesai. Projekto koncepcijos analizė. Kainos ir investicijų analizė. Projektų vykdymas, pristatymas ir dokumentacija. Komandinis darbas. Inovacijos. Produktų vystymo procesai. Inovacijų valdymas. Praktikos metu atliktu užduočių aprašymas. Medžiaga bakalauro darbui - reikalavimų specifikacija. Sistemos konteksto diagrama. Veiklos įvykiu sąrašas. Panaudos atveju diagramos. Panaudos atveju aprašymas. Išvados ir įgyta patirtis praktikos metu.

Ištrauka

UAB "Dironta" pasižymi agresyviomis investicijomis į įvairias technologijas savo veikloje. Ne pirmus metus pelningai ir sėkmingai dirbdama statybų srityje pradėjo investuoti į informacines technologijas, plečiant paslaugų spektrą IT srityje. Įmonėje vykdomi programavimo projektai, sėkmingai kuriama techninė bei programinė bazė, siekiant plėsti IT paslaugų spektrą. Įmonės IT paslaugos skirtos aptarnauti tiek fizinius, tiek juridinius asmenis, pradedant konsultacijomis, baigiant pilnu įmonės kompiuterizavimu arba kitaip kalbant informacinės sistemos sukūrimu plačiąja prasme.
1.2 Įmonės vizija

Plataus spektro ir kokybiškos paslaugos kiekvienam.
1.3 Įmonės misija

Didžiausias paslaugu spektras;
Greitas ir kokybiškas klientų aptarnavimas;
1.4 Misijos ir vizijos įgyvendinimo būdai

Paslaugų spektras plečiamas, kuriant programinę bei technologinę bazę. Paprastas pavyzdys. Įmonė norėdama teikti kompiuterių tinklų paslaugas jai reikia tam tikrų įrankių: replių, laidų testavimo įrenginių, taip pat tarkim informacijos apie laidų jungimus, bei programinės įrangos tinklo našumo testavimui. Surinkti ir įsisavinti informaciją pavedama tam tikriems darbuotojams, kurie vėliau tampa šios paslaugos specialistai. Pagrindinis ir didžiausią įtaką paslaugų kokybei turi darbuotojų patirtis. Paslaugų kokybė nuolatos auga su darbuotoju tobulėjimu, tad laikomasi, jog technologinių priemonių stygius nevaržytų darbuotojų tobulėjimo. Mažiau patyrę darbuotojai dirba prie nesudėtingų darbų arba prie tokių kurie nėra skubūs, tam, kad tinkamai butų įsisavinta probleminė sritis bei sukaupta maksimali patirtis. Kad paslaugos butų teikiamos sparčiai ir maksimaliai kokybiškai, klientai tiesiogiai bendrauja su darbuotojais be didelių tarpininkų. Tarpininkų kiekis įtakoja informacijos iškreipimą, taip pat ilgėja laikas per kurį klientas aptarnaujamas. Įmonė siekia, kad darbuotojai su klientais bendrautų kuo paprastesne kalba, kad pastarieji suprastu specialistų paaiškinimus. Paslaugos labai subtilios ir jautrios kokybės, spartaus aptarnavimo bei klientų išlaikymo atžvilgiu. Šis dinamiškumas ir sąlygoja įmonės strategiją konkrečios paslaugos atveju. Įmonėje suteikiama didelė laisvė darbuotojams priimant sprendimus, bet neatsiribojant nuo atsakomybės už atliktus darbus bei atitinkamų sprendimų pasirinkimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-11
DalykasInformatikos praktikos ataskaita
KategorijaInformatika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis271.15 KB
AutoriusKrisrina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDimonas Varnelis
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasInformatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informatikos praktikos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Dimonas Varnelis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą