Šperos.lt > Informatika > Žmogaus ir kompiuterio sąveika

Žmogaus ir kompiuterio sąveika

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Žmogaus - kompiuterio sąveika (angl. human-computer interaction). Sąsaja. Vartotojo sąsajos kūrimas. Vartotojo sąsajos modelis. Objektinė vartotojo sąsaja. Objektinio suvokimo panaudojimas vartotojo sąsajoje. Objektai ir jų simboliai. Multimedia raštingumas. Skaitytojo ir multimedia informacijos elementų (teksto, garso, vaizdo) santykis. Ženklai ir jų reikšmių dekodavimas. Postmodernus mąstymas, kaip atsvara ieškant hipertekstinės informacijos reikšmės. Postmodernistinis požiūris: prielaidos ir prieštaros. Ugdymasis, multimedia ir postmodernizmas. Naujosios technologijos ir postmodernizmas. Hipertekstinės literatūrinės kombinacijos. Hiperfikcija ir kiti menai. Hiperfikcijos rūšys. Interaktyvumo iliuzijos. Išsišakojantys keliai ir sintetinės erdvės. Kultūros paveldas multimedia programose. Teorijos ir informacijos technologijos. Ugdymo teorijos. Gyvenimas besikeičiančios visuomenės sąlygomis. Kognityvinė teorija: 3 veiksmingo pažinimo aspektai. Ugdymo teorijų ir informacijos technologijų sąveika. Konstruktyvizmas ir hipertekstinė aplinka. Hipertekstinės aplinkos (kaip kompiuterinio teksto) privalumai. Kompiuteriniai tekstai: prielaidos ir prieštaravimai. Naudingumas kaip veiksnys, nulemiantis kūrinio priimtinumą (angl. acceptability). Naudingumas. Programos kūrimas. Ergonominė perspektyva į hiperteksto kūrimą, naudojimą ir vertinimą. Informacijos klasifikavimas pagal panaudojimo kontekstą. Informacijos technologijų poveikis - argumentai prieš ir už. MM įtaigumas: Informacijos technologijos ir požiūrio pasikeitimas. Nuostatos keitimo modelį sudaro siūlymai. Ar informacijos technologija keičia, kaip mes mąstome?
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

11 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Zarasų "Ąžuolo" gimnazija

Failo tipas:

Microsoft Word 41.23 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą