3D: kas tai yra ir kam to reikia. 3D: kaip tai veikia. Skaidymas. Geometrinės transformacijos. Apšviestumo skaičiavimai (Lightning). Rastrinio vaizdo kūrimas (rasterization). Vaizdo pateikimas. Trimatės koordinačių sistemos. Trimačiai objektai. Trimatės transformacijos. Transformacijų matrica. Mastelio keitimas. Objektų sukimas. Objektų perkėlimas. Atspindys. Šlytis. Trimačio objekto vaizdavimas. Plokščių geometrinių projekcijų klasifikacija. Vaizduojamieji tūriai ir atkirtimas. Vaizdavimo tikroviškumas. Dengiamų paviršių ir linijų nustatymas ir šalinimas. Tolesniosios objekto pusės nustatymo metodas. Z buferio metodas. Apšvietimo modeliai. Plokščiųjų paviršių apšvietimo skaičiavimo modeliai. Spindulių trasavimo metodai. Paviršių dangos.