Šperos.lt > Informatika > Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams

Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams. Komercija: perėjimas nuo popierinių informacijos formų prie elektroninių. Įdiegimas: internetinio tinklo vystymasis. Duomenų bazių panaudojimas. Trys Internetinių paslaugų lygiai. Specializuoti sąrašai. Analizė: informacija kaip pagrindinė rinka. Naudingas bandymas ir elektroninis supermarketas. Pirkimo aktyvumo tipai ir katalogai. Rinkos modeliai. Trys svarbios paslaugos. Ilgalaikės transakcijos. Nets Inc. plėtros koncepcija ir ateities planas. Elektroninės rinkodaros elementai. Į vartotojus orientuotos rinkodaros ypatumai. Reklama ir pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje. Ryšių su klientais operatyvus valdymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

30 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 465.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą