Įvadas. Trimačio vaizdo spartintuvai. Architektūra. Veiksmai ir duomenų srautai GPU. Viršūnių apdorojimas. Trikampių paruošimas, interpoliavimas. Fragmentų apdorojimas. Tekstūrų skaitymas. Spalvų įrašymas. Kas liko nepaminėta. GPU įdiegimas į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą. Pristatymas. Daugiavaizdiniai stereo algoritmai. Bendros paskirties apskaičiavimai GPU. Stereo regėjimo laukas naudojant grafikos įrangą. Formos pakeitimo metodas. Užrašymas. Energijos minimizavimas. Panašūs matavimai. Energijos sumažinimas. Grafinės įrangos įdiegimas. Originalaus įdiegimo analizės. Reprojekcijų ir matomumo kaukių apskaičiavimas. Panašumų paskaičiavimas. Taškų pozicijos skaičiavimas, vaizdavimas, ryškumas ir normalus greitis. Rezultatai. Išvados. Priedas (1).