Pradžia> Informatika> Veiklos modeliavimas ir informacinių poreikių specifikavimas: Šakynos pagrindinė Mokykla Veiklos modeliavimas ir informacinių poreikių specifikavimas: Šakynos pagrindinė MokyklaAnotacija. Santrumpų žodynėlis. Terminų žodynėlis. Įvadas. Organizacinės sistemos veiklos analizė. Organizacijos veiklos aprašas. Lentelių "Organizacijos veiklos aprašas" ir "Esybių ir procesų suvestinė" sudarymas. Duomenų struktūrų diagrama. Veiklos analizė objektiniu metodu. Veiklos sąveikų modelis. Vietovių modelis. Organizacijos (struktūros) modelis. Tikslų modelis. Įvykių modelis. Naudotojo informacinių poreikių analizė ir specifikavimas. Veiklos uždavinių modelis. Naudotojų informacinių reikalavimų specifikavimo modeliai ir jų aprašymas. Loginių ryšių tarp sudarytų modelių aprašymas. Verslo sistemos modeliavimas. Įmonės raiškusis paveikslėlis (pilnas vaizdas). Įmonės verslo sistemos koncepcinis modelis. Įmonės tikslų modelis. Verslo procesų modeliai. Informacinės sistemos modeliavimas. Interneto samprata. Žiniatinklio samprata. Modeliavimo aplinkų savybių apibūdinimas. Microsoft Visio 2007 ir Provision Workbench v3.1 Enterprise Edition. Koncepcinis žemėlapis. Programinės dalies aprašymas. Programinės įrangos, reikalingos informacinės sistemos įgyvendinimui, parinkimas. Naudotojo dokumentacija. Naudotojo vadovas. Licencija ir platforma. Valdyti ir administruoti svetainę. Prenumerata. Lengvai keičiami skyrelių adresai. Komunikacija su kitomis svetainėmis. Pritaikymas ir dizainas. Šablonais paremtas dizainas. Archyvai. Diskusijos ir komentarai. Pranešimas. Išvados Nagrinėjama įmonė yra "Šakynos pagrindinė mokykla". Įmonėje dirba apie 50 darbuotojų. Dalykinė darbo sritis: aukštos kokybės moksleivių ugdymo paslaugos. Probleminė sritis: įmonė neturi internetinio tinklalapio, todėl atsiliekama nuo šiuolaikinių technologijų, kuriomis galima informuoti mokinius bei jų tėvus apie įmonės veiklą greičiau ir patogi. Kadangi įmonės veikla nėra pilnai kompiuterizuota, todėl kyla problema, kaip pagerinti ir pagreitinti darbą bei jo kokybę, kaip padaryti įmonės paslaugų teikimo sistemą patogesnę ir spartesnę. Todėl reikia sukurti nagrinėjamos įmonės informacinę sistemą. Darbo tikslas: sukurti tinklalapį ir tuo pačiu padidinti įmonės produktyvumą. Siekiant įgyvendinti numatytą tikslą, keliami šie darbo uždaviniai: 1. Atlikti įmonės veiklos analizę struktūriniu-funkciniu ir objektiniu metodais. 2. Išanalizuoti ir įvertinti pasirinktos organizacijos veiklą ir informacinius poreikius. 3. Suprojektuoti ir sukurti kompiuterizuotą informacinę sistemą, padedančią greičiau ir kokybiškiau suteikti mokiniams ir jų tėvamams visą reikiamą informaciją, siekiant šiuolaikiškai ir patogiai pateikti informaciją. 1.1. Organizacijos veiklos aprašas 1. Organizacijos pavadinimas: Šakynos pagrindinė mokykla". 2. Įmonės veiklos apibūdinimas: Šakynos pagrindinė mokykla vykdo formaliojo švietimo pradinio, adaptuotą ir specialiojo pradinio ugdymo programas, formaliojo pagrindinio, adaptuotą ir specialiąją pagrindinio ugdymo programas. Neformaliojo švietimo priešmokyklinio ugdymo programa. 3. Pagrindinis veiklos produktas: Šakynos pagrindinės mokyklos produktas yra mokymas. 4. Pagrindinės veiklos funkcijos: įmonė vykdo formaliojo švietimo pradinio, adaptuotą ir specialiojo pradinio ugdymo programas, formaliojo pagrindinio, adaptuotą ir specialiąją pagrindinio ugdymo programas. 5. Numatyta kompiuterizuoti veiklos sritis. Numatyta kompiuterizuoti informacijos pateikimą mokiniams ir jų tėvams, kurių kompiuterizuojami uždaviniai: • Pateikti informaciją mokiniams apie mokyklos veiklą, pamokų tvarkaraščio pakeitimus ir kitus būtinus žinoti dalykus; • Operatyviai pateikti mokiniams informaciją apie tvarkaraščių pakeitimus . • Pateikti informaciją tėvams apie mokyklą patogiai ir prieinamai. ... Failo pavadinimas | Veiklos modeliavimas ir informaciniu poreikiu specifikavimas [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 61 puslapis
 - Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
- Jurij Tekutov
- 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |