Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Trimatės kompiuterinės animacijos taikymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Trimatės kompiuterinės animacijos taikymas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Animacijos istorija. Animacijos kūrimo programos. 3D Studio max. Truespace. Lightwave 3D. Electrisimage. Softimage 3D. Ray dream studio. Maya. Painter 3D. Rigingas. Trimačių personažų kūrimas. Trimatės kompiuterinės animacijos taikymas. Kino pramonė. Karinė pramonė. Medicina. Sunkioji pramonė. Elektrinės ir vėjo jėgainės. Sportas. Praktinė dalis. Išvados.

Ištrauka

Jeigu mes apsižvalgysime aplink, tai galime teigi kad kiekviena mus supanti gyvenimo sfera negali apsieiti be kompiuterinės animacijos arba paprasčiausiai be 3D objektų. Pavyzdžiui: kinas, televizija, mašinų kūrimas vyksta tik dėka sunkaus mokslininkų darbo. Palaipsniui iš neiaškių sunkių programų, kurios reikalavo daug žinių, tapo automatinėmis ir pilnai gali realizuoti Jūsų sukurtą objektą. Trimačių objektų kūrimas tapo pasiekiamas netgi žmonėms neturintiems tam tikrų žinių.

Žmonės visada turėjo lakią vaizduotę ir norėjo savo fantazijas išreikšti kaip įmanoma įdomiau ir suprantamiau kitiems. Dar senovėje ant uolų žmonės piešė paveikslus su medžioklės scenomis: kaip tyko žvėrių, rengia pasalas, kaip medžioja ir t.t. To dar negalima vadinti animacija, bet tas mintis, kad piešta scena eitų po scenos, jau galima įžvelgti.
Animacijos chronologija prasideda 1916 m. maždaug tuo metu pradėjo formuotis animacinių filmų gamyba ir platinimas. Individualus rankų darbas neišnyko visiškai, bet išaugęs vartotojo poreikis privertė sukurti finansiškai ir technologiškai turtingas organizacijas, kuriose darbuotųsi profesionaliai pasiruošę specialistai.
1921m.-Berlyne įvyko Valterio Rutmano abstrakcionaus animacinio filmo "Šviesos žaismas.Opus1" ("Lichtspiel/ Opus 1") premjera. Kanzas-sityje Voltas Disnėjus su grupe animatorių debiutuoja kaip animacinių filmų autorius. Jie pagal užsakymus daro trumpus animacinius filmus.
1923m.-V.Disnėjus persikelia į Los-Angelą, kur kartu su broliu įkūrė kino studiją, kuri tais pačiais metais sukuria serialą apie Alisą animacijos šalyje, kurioje animaciniai fragmentai sujungti su aktoriniais epizodais.
1928m-galima laikyti Peliuko Miki Mauzo gimtadieniu- pačio populiariausio piešto personažo animaciniame kine.
1931m.-Argentinoje Kristiani sukūrė pirmą pilnametržinį garsinį animacinį filmą "Peludopolis"
1932m.-V.Disnėjaus premjera pirmojo spalvoto animacinio filmo "Gėlės ir medžiai" (Flowers and Trees")
1937m.-V.Disnėjus filme "Senasis malūnas"("The Old Mill") pirmą kartą panaudoja kamerą, ledžiančią išgauti giluminę perspektyvą. Tais pačiais metais V.Disnėjus išleidžia savo pirmąjį pilnametražinį animacinį filmą-"Snieguolė ir septyni nykštukai" (1 pav.)

1950m.-Masačiuseto Technologiniame universitete pradėti pirmieji eksperimentai vaizdą generuojant kompiuteriu. Oskaras Fišingeris išrado lumigrafą-įrrengimą spalvotiems spec. efektams išgauti.
1965m.-JAV ir Vokietijoje surengta daugybė parodų ir demostracijų kompiuterinės grafikos. Vis dažniau kompiuterinę grafiką panaudoja paruošiant įvairius meninius projektus.
1971m.-Pirmą katą buvo pristatyta CAESAR(Computer Animated Episodes Single Axis Rotation), sukurta Li Garisono. Ji leidžia kurti trumpus animuotus epizodus ir iš karto juos peržiūrėti spalvotame ekrane. Po patikrinimo epizodą buvo galima įrašyti į kompiuterio atmintį. Į pagalbą animatoriams taip pat atėjo sistema "Cinetron", suteikianti galimybę daryti kompiuterinius apskaičiavimus ir planuoti kadrų išdėstymą užtvirtinant reikalingus judesius.
1975m-Kompiuterinė animacija pradėta naudoti daugumoje didžiųjų studijų, kurios išleidžia komercinius animacinius filmus. Video žaidimų ir interaktyvios kompiuterinės grafikos populiarinimas JAV įgauna didžiulį pagreitį. Džordžas Lukasas sukuria ILM (Industrial Light and Magic). Jos užduotis- elektroninių kinematografinių specefektų kūrimas . ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-20
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis825.63 KB
Autoriussmurfiuska
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasPauiliukaitis
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasDizaino ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Trimates kompiuterines animacijos taikymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Pauiliukaitis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą