Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Terpinių paslaugų koncepcija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Terpinių paslaugų koncepcija

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Terpinių paslaugų koncepcija. Informacijos apdorojimo modelis. Pagrindinės terpinių resursų kategorijos. Maršrutizacijos ir terpinės prieigos įrenginiai. Grupė ir resursai. Resursų charakteristikos. Resursų atributai. Pirminiai ir antriniai resursai. Grupės struktūra. Grupės sudarymas bei paskirtis. Grupės darbas. Grupės konfigūracija. Išvados. Sutrumpinimų sąrašas.

Ištrauka

Kvietimų apdorojimo centrai, informaciniai centrai, operatorių centrai (Call Center) – tai centrai, kurių pagrindinė funkcija priimti telefonų skambučius, juos aptarnauti bei sėkmingai užbaigti pokalbius. Kvietimų apdorojimo centruose yra sukuriamos milžiniškos duomenų bazės su gausybe įvairios informacijos jose. Informacija yra nuolatos kaupiama, saugoma ir naudojama klientams aptarnauti. Ši informacija vadinama kvietimų apdorojimo centrų resursais. Resursai yra kaupiami nuolat plečiantis paslaugų, kurias teikia kvietimų apdorojimo centrai, spektrui. Resursai negali būti saugomi padrikai, tad yra sukuriamos jų grupės, t.y. duomenys grupuojami. Resursų grupėmis yra patogu naudotis, juos greitai pasiekia ir išrenka reikalingą informaciją operatoriai.

CTI sistemos resursų valdymas deleguojamas atskirai posistemei, kurios tikslas yra terpinių resursų, terpinių srautų grupei sukūrimas (t.y. vartotojo informacijos tarp terpinių resursų ir sąsajų įrangos srautų) ir šių srautų valdymas. Šios funkcijos realizuojamos sukuriant specialų, vartotojo bei sisteminės įrangos darbo algoritmą. Kiekvienai užklausai aptarnauti reikalinga tam tikros konfigūracijos resursų grupė. Kvietimui patekus į sistemą, terpinis serveris analizuoja galimybę sukurti šią konfigūraciją (atsižvelgiant į vartotojo teises bei reikalingų resursų kiekį sistemoje). Pagal analizės rezultatus vykdomas dialogas su įranga, iš kurios atėjo užklausa aptarnauti. Po to priimamas sprendimas apie kvietimo aptarnavimo galimybę.

Informacijos apdorojimas – tai terpinių srautų sukūrimas ir sąveikos, tarp terpinių resursų, terpinių srautų bei duomenų bazės, valdymas. 1 pav. pateiktas terpinio apdorojimo modelio algoritmas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-21
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis180.64 KB
AutoriusŽilvinas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasJankūnienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasTelekomunikacijų ir elektronikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Terpiniu paslaugu koncepcija [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Jankūnienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą