Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacinės technologijos mokant matematikos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informacinės technologijos mokant matematikos

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120
Aprašymas

Įvadas. Informacinių technologijų panaudojimas mokant matematikos. Informacijos paieška. Bibliotekų katalogai. Elektroninės enciklopedijos. Keitimasis informacija. Elektroninis paštas. Intranetas. Ekstranetas. Mokymui ir mokymuisi skirta informacija. Mokomosios programos. Mokomųjų programų skirstymas. Demonstravimo programos. Eksperimentavimo ir modeliavimo programos. Konstravimo ir eksperimentavimo programos. Pratybų ir kontroliuojančios programos. Kontroliuojančios programos. Savarankiško mokymosi programos. Mokomieji žaidimai. Pagalbinės mokymo programos. Kompiuterinė mokymo terpė. Mokomųjų programų skirstymas pagal klases. 5–8 klasės. 9–12 klasės. Kai kurių mokomųjų programų panaudojimas matematikos pamokose. Mokomųjų programų panaudojimas 5–8 klasėse. Mokomųjų programų panaudojimas 9-12 klasėse. Grafikas. Grafikai. Wingeom. Winplot. Dinaminė geometrija. "Stereo" ir "vaizdai". Trigonometrija ir trigonometry. Geometry. Standartinės bendrosios programos. Skaičiuoklė (Excel). PowerPoint. Kompiuterinis grafikų skaičiuotuvas: kas tai? Skaičiuotuvo išorė. Skaičiuotuvo pagrindinė panaudojimo galimybė. Papildomos skaičiuotuvo panaudojimo galimybės. Programos konstantų naudojimas ir savų konstantų įvedimas. Matavimo vienetų keitimas. Mygtukai ekrane. Meniu komandos. Kompiuterio privalumai mokymo procese. Pamokų planai internete. Puslapiai mokytojams. Pamokų planų pavyzdžiai. Pamokos "Funkcijos f(x)=kx grafikas ir jos savybės" planas 9 klasei. Pamokos "Nelygybės sinx ≥ a, sinx ≤a, cosx ≥ a, cosx ≤ a uždavinių sprendimas" planas 11 klasei. Pamokos "Funkcijų grafikų transformacijos" planas 11 klasei. Pamokos "Vektorių atimtis ir sudėtis" planas 11 klasei. Pamokos "Funkcijos f(x) transformacijos" planas 11 klasei. Kitos naudingos nuorodos. Metodinių darbų bazės. Informacinių technologijų reikšmė šiuolaikiniame pasaulyje. MIMIO for Windows ir MIMIO Xi. Pamokos vedimas MIMIO pagalba. Projektai. Projektų pavyzdžiai. Darbas kompiuterių klasėje. Išvados. Pabaiga. Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Ištrauka

"Internetas – visuotinai naudojamas žodis, reiškiantis pasaulinį kompiuterių tinklą. Taigi, internetas – pasaulinis kompiuterių tinklas, susidedantis iš tūkstančių mažesnių, dažnai regioninių tinklų, "išbarstytų" po visą Žemės rutulį". (R. Krupickas, D. Matuzevičiūtė "Geografijos mokymo kompiuteriu įvadas", V., 2001, psl. 62)
Internetas – tai kompiuterinių tinklų sistema, susidedanti iš atskirų tinklų, priklausančių įvairioms šalims, organizacijoms. Tokie tinklai tampa interneto potinkliais, kai prisijungia prie kokio nors jau egzistuojančio interneto mazgo.
Internetą – pasaulinę kompiuterių tinklų sistemą, apimančią milžinišką kiekį duomenų, programų bei kitokios informacijos, bei įgalinantį naudoti asmeninį kompiuterį tos informacijos paieškai.
Patį kompiuterinį tinklą sudaro autonominiai kompiuteriai, sujungti ryšio priemonėmis ir galintys vienas kitam siųsti duomenis, pranešimus, komandas. Kompiuteriniai tinklai gali būti: lokalūs (laboratorijos, bibliotekos, mokyklos, universiteto); miesto (miestų savivaldybių ar pan.); valstybės ( mokslo ir studijų institucijų, vyriausybinių įstaigų, švietimo ir pan.); tarptautinis; globalus.
"Internetas suteikia daug galimybių, paslaugų, kurias sąlyginai galima suskirstyti į tris kategorijas:
Vartotojams skirtos materialinės prekės ir paslaugos, reklamuojamos per interneto tinklą;
Vartotojams skirtos nematerialios paslaugos, teikiamos interneto tinklo pagalba ir neišeinančios už jos ribų;
Interneto provaiderių teikiamos reklamos paslaugos firmoms.
Tačiau iš šių kategorijų galima išskirti ir keletą smulkesnių ir labiau paplitusių interneto galimybių:
E–mail – elektroninis paštas;
WWW (World Wide Web) – pasaulinis voratinklis;
FTP – failų (bylų) persiuntimo protokolas;
Telnet – nutolusio prisijungimo protokolas;
IRC – internetu perduodami pasikalbėjimai;
Iphone – balsinio pasikalbėjimo per internetą priemonė;
USENET – naujienų grupių platinimo sistema.
Interneto paslaugos, jo suteikiamos galimybės gali būti pritaikomos bei naudojamos ir mokykloje, popamokinėje veikloje, namų darbų ruošime ar neakivaizdžiam mokymui. Naudojantis internetu besimokantieji neakivaizdžiai gali bendrauti su dėstytojais: elektroniniu paštu, dalyvauti konferencijose. Pasaulyje vis daugiau atsiranda švietimo ir mokslinių organizacijų, kurios kuria specializuotus www informacijos puslapius, yra sudarinėjami katalogai.
Ypatingą vietą mokyklose užima e-paštas ir www. E-pašto pagalba moksleiviai bei mokytojai gali bendrauti ne tik tarpusavyje, bet ir užmegzti ryšius su kitų šalių bendraminčiais ir bendraamžiais. Jo dėka moksleiviai ir mokytojai gali keliauti po žinių pasaulį, kurti, susipažinti ir t.t. Yra ir specialūs puslapiai, skirti konkrečiam dalykui ar temai. Internetas suteikia galimybę kurti naujus mokymo metodus. Vienas iš jų yra internetu paremtas mokymas. www puslapiuose pateikiama mokymosi medžiaga ir skatinamas besimokančiųjų bendravimas. Internetu paremtas mokymas ne tik suartina fiziškai nutolusius besimokančiuosius, bet ir kartu padeda suderinti jų pastangas laiko atžvilgiu. Tarp besimokančiųjų pagal pasiekimus nustatomi hierarchiniai mokinio – mokytojo santykiai, o sudėtingiausius klausimus paaiškina dėstytojas. Dėstant tokiu metodu, dėstytojo darbas būna labai intensyvus". (R. Krupickas, D. Matuzevičiūtė "Geografijos mokymo kompiuteriu įvadas", V., 2001, psl. 66 - 69).
Mūsų darbo tikslas atskleisti pagrindinius informacinių technologijų privalumus dėstant matematiką mokykloje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-06
DalykasInformatikos diplominis darbas
KategorijaInformatika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis116 puslapių 
Literatūros šaltiniai42 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.41 MB
AutoriusVirga
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasProf. K. Kazlauskas
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasMatematikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informacines technologijos mokant matematikos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 116 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Prof. K. Kazlauskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą