Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacinių technologijų taikymas pradinio ugdymo pedagogų veikloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informacinių technologijų taikymas pradinio ugdymo pedagogų veikloje

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Informacinės technologijos. Informacinių technologijų samprata ir esmė. Informacinių technologijų planavimas ir integravimas. Pradinis ugdymas. IT (Informacinių Technologijų) taikymas pradiniame ugdyme. Kompiuteris ir jo panaudojimas pradiniame ugdyme. Tyrimo organizavimas. Tyrimo metodika, tiriamieji. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados.

Ištrauka

Informacinės technologijos tampa būtinybe kiekvienoje veikloje. Ypač daug dėmesio joms skiriama švietime: taikant informacines technologijas tikimasi mokymo ir mokymosi kokybinio šuolio, moksleivių motyvacijos gerinimo, praktinių ir teorinių žinių sąlajos. Nuolatos keliamas klausimas, kaip naująsias technologijas diegti mokykloje, kad jos keistų mokyklos gyvenimo būdą. Viena aišku - siekiant integruoti informacines technologijas į švietimą, turi būti skiriamas nuolatinis dėmesys pedagogų mokymui. Visi mokytojai turi gebėti dirbti naudodamiesi šiuolaikinėmis technologijomis, pajusti jų pranašumus, pastebėti dalyko dėstymo pokyčius. Informacinės technologijos vis labiau įsilieja į mokymo ir mokymosi procesą, tampa neatsiejama jo dalimi.
Visuomenės pokyčiai, milžiniška technologijų plėtra ir įvairovė verčia naujai žvelgti į mokymą kaip visuotinį procesą. Iš esmės kinta mokymo koncepcijos, pedagoginės nuostatos, tikslai, metodai. Šiuolaikines informacines priemones ir technologijas skatinama vartoti visuose mokomojo proceso lygmenyse, mokant ir besimokant įvairių dalykų. Todėl išskirtinis dėmesys skiriamas mokytojo, kaip dalyko specialisto, vaidmens kaitai. ( Dagienė,2003)
Tyrimo aktualumas: Esminis klausimas dominantis pedagogus – kaip panaudoti IT ugdymo procese, kokie nauji metodai turi būti taikomi? Ar skiriasi mokymo metodai naudojami pamokoje nuo mokymo metodų naudojant IT ugdymo procese? Pradinio ugdymo pedagogai dažniausiai naudoja kitų parengtas mokomąsias kompiuterines programas, nes trūksta įgūdžių, patirties, žinių kaip jas kurti. Kompiuterinių mokomųjų programų pradinėms klasėms tikrai nėra daug, dar mažiau – lietuvių kalba. O pradinių klasių mokiniai nėra įvaldę užsienio kalbų, todėl lieka kompiuterinės mokomosios medžiagos problema.
Tyrimo objektas: Informacinių technologijų taikymas pedagogo veikloje.
Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti informacinių technologijų taikymo ypatumus pradinio ugdymo pedagogų veikloje.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę ir pedagoginę literatūrą informacinių technologijų aspektu.
2. Sudaryti anketas ir atlikti anketinę apklausą.
3. Ištirti pedagogų nuomonę apie (IT) taikymą ir jų panaudojimą pradinių klasių veikloje.
Tyrimo metodai: Mokslinės literatūros šaltinių analizė, anketinė apklausa, kokybinė ir kiekybinė rezultatų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-12
DalykasInformatikos kursinis darbas
KategorijaInformatika
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis40.34 KB
AutoriusDiana
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDonielienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasMatematikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informaciniu technologiju taikymas pradinio ugdymo pedagogu veikloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Donielienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą