Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Virtualios realybės modeliavimo kalba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Virtualios realybės modeliavimo kalba

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Virtual Reality Modeling Language (WRML). Virtualios realybės modeliavimo kalbos (VRML) istorija. Vystymosi etapai. VRML 1.0. Ypatybės. Kalbos pagrindai. Koordinačių sistema. Laukai. Elementai. Iliustravimas. Ištęsiamumas. Pavyzdys. VRML 2.0. Ypatybės. Pagrindinė sintaksė. Elementai. Įvykis. Laikas. Scripting. Audio. Figūrų mato vienetai. VRML vystymosi perspektyvos. Išvados.

Ištrauka

Pirmoje darbo dalyje pateikiama Virtual reality modeling language (VRML) atsiradimo istorija. Aprašomi istoriniai faktai bei trumpai supažindinama su šios kalbos raida. Taip pat aprašoma ko buvo siekiama kuriant šią virtualios realybės modeliavimo kalbą.
Antroji dalis – tai analitinė dalis. Šioje dalyje išsikėliau tikslą, kaip įmanoma smulkiau išanalizuoti VRML 1.0 ir VRML 2.0 versijas. Pateikiami pagrindiniai jų bruožai, ypatybės. Bandoma atskleisti daugelio elementų ir funkcijų paskirtį ir naudojimo sritis. Taip pat supažindinama su pačia programos sintakse bei veikimo principu. Prie kiekvienos versijos pateikiama po viena pavyzdį parašytą šia kalba. Be to pavyzdžiai yra iliustruoti.
Trečioje šio darbo dalyje supažindinama su virtualios realybės modeliavimo kalbos perspektyvomis. Vartotojų galimybes naudotis sukurtais modeliais bei patiems modeliuoti
Išvadose pateikiama kaip pavyko įgyvendinti prieš tai keltus tikslus ir uždavinius.

Pirmojoje dešimto dešimtmečio pusėje šios kalbos išradėjai suplanavo interaktyvių virtualiųjų 3D pasaulių modeliavimą ir priėjimą prie jų per Internetą, propaguodami tai kaip materialų kibererdvės idėjos įgyvendinimą. 1997 m. VRML Tarptautinės standartų organizacijos (ISO) ir Tarptautinės elektrotechnikos komisijos (IEC) pripažintas tarptautiniu standartu. Dar prieš patvirtinant šią kalbą standartu ji buvo tapusi standartu de facto dalijantis ir publikuojant animacija ir 3D modeliavimo programas.
VRML sukūrimu buvo siekiama realizuoti virtualaus pasaulio internete idėją, kuri, tuo metu atrodė, turės didelį pasisekimą ir platų panaudojimą. Deja VRML nepaplito. Viena to priežasčių buvo lėtas veikimas (tuo metu erdvinė kompiuterinė grafika, lyginant su dabartiniais laikais, dirbo labai lėtai). VRML nerado savo vietos komercinio panaudojimo srityje, kadangi jo pagalba sukurtos virtualios parduotuvės neatitiko keliamų visų pirma vaizdavimo, duomenų perdavimo greičio ir kitų reikalavimų. Tačiau tai yra vienintelis standartizuotas (ISO/IEC) 3D formatas tinkamas internetui. Be to tai yra kompaktiškas, lankstus ir pastoviai vystomas formatas. Augant kompiuterių procesorių spartai ir patogių 3D modeliavimo priemonių prieinamumui VRML tampa vis populiaresnis. Kaip sakoma "šiandieninis superkompiuteris yra rytojaus personalinis kompiuteris" - dabar mes turime visas galimybes eilinio kompiuterio dėka pilnai pasinerti į interaktyvią 3D aplinką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-21
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis259.64 KB
Autoriustadas
Viso autoriaus darbų36 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLopata
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Virtualios realybes modeliavimo kalba [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Lopata
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą