Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams. Komercija: perėjimas nuo popierinių informacijos formų prie elektroninių. Įdiegimas: internetinio tinklo vystymasis. Duomenų bazių panaudojimas. Trys Internetinių paslaugų lygiai. Specializuoti sąrašai. Analizė: informacija kaip pagrindinė rinka. Naudingas bandymas ir elektroninis supermarketas. Pirkimo aktyvumo tipai ir katalogai. Rinkos modeliai. Trys svarbios paslaugos. Ilgalaikės transakcijos. Nets Inc. plėtros koncepcija ir ateities planas. Elektroninės rinkodaros elementai. Į vartotojus orientuotos rinkodaros ypatumai. Reklama ir pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje. Ryšių su klientais operatyvus valdymas. Išvados.

Ištrauka

Elektroninė Rinka – tai visuomeninis susitarimas, kuris leidžia pirkėjui bei pardavėjui keistis informacija ir savanoriškai vykdyti prekių ar paslaugų mainus elektroninėje erdvėje.
Šio referato tikslas yra apžvelgti elektroninės rinkos principus, jos įtaka pardavėjui ir vartotojui.
Lietuvoje interneto vartotojų skaičius sparčiai auga, tuo pačiu atverdamas vis didesnes galimybes elektroninei komercijai. Elektroninė rinka Lietuvoje jau dabar apima daugiau nei milijoną vartotojų ir šis skaičius turėtų augti, tuo pačiu didės ir elektroninių produktų bei elektroninių paslaugų vartotojų skaičius. Ypač sparčiai turėtų daugėti namų vartotojų, kartu plėsis ir smulkių prekių bei atsiskaitymų už paslaugas rinka.
Pagrindinė elektroninės rinkos problema yra vartotojų nepasitikėjimas elektronine komercija, nepakankama jos apsauga. Lietuvoje elektroninės parduotuvės ar aukcionai nesulaukia didesnio vartotų skaičiaus, nes mūsų šalyje tai yra gana naujos, mažai žinomos ir nedaug paplitusios paslaugos. Vartotojai baiminasi, kad jiems sumokėjus už kažkokią prekę ar paslaugą, negaus to ko tikėjosi o pinigų susigražinti nepavyks.
Šiame referate apžvelgsime, koks santykis elektroninėje rinkoje yra tarp pardavėjo ir vartotojo, kokiu būdu pardavėjai bando pritraukti didesnį kieki vartotojų, kaip optimizuoti elektroninę rinką, kad būtų patogu tiek vartotojams tiek pardavėjams. Išnagrinėsime kelis rinkos modelius, plačiau aptarsime rinkos elementus, tokius kaip: į vartotojus orientuota rinka, ryšių su klientais operatyvus valdymas ir pan.
Šis darbas padės suprasti elektroninės rinkos ypatumus, jos pagrindinius skirtumus nuo paprastos rinkos. Žmonės, norintys pradėti elektroninį verslą, perskaitę šį referatą žinos, ko maždaug galima tikėtis įžengus į elektroninės rinkos pasaulį, į ką jie turėtu labiau atkreipti dėmesį, o į ką galbūt kreipti mažiau dėmesio. Šio referato pagrindinis trūkumas yra ne pačios naujausios informacijos pateikimas, bei kai kurių duomenų senumas. Tačiau nepaisant to manome, kad šis darbas bus naudingas, bei pakankamai informatyvus asmenims norintiems susipažinti ar galbūt labiau pasigilinti į elektroninę rinka.

Verslas egzistuoja ne vakuume. Atsiradus daliai rinkos, firmos ir kompanijos priklauso skirtingoms bendrovėms ir asociacijoms. Tai gali būti kiek ir oficialiai įformintos prekybinės bendrovės, tiek ir jų sukūrimas, turintis labiau neaiškią struktūrą, pavyzdžiui, atskirų ryšių tarp pirkėjų ir pardavėjų arba prekybinių partnerių.
Internetinių susisiekimų sudarymas- svarbi elektroninės komercijos dalis, bet spręsti šią užduotį nėra lengva. Dabar mūsų žiniose skirtingi mobilių tarnybų sudarymo įrankiai, tokie kaip skelbimų lentos, interaktyvūs diskusijų forumai ir videokonferencijos. Visos jos pagelbėja žmonių, susivienijusių bendrais interesais bendravimui, ir jų skaičius internete pastoviai auga.
Viena iš kompanijų, sukurtų specialiai elektroninės rinkos formavimuisi gamybos sektoriuje ir bendravimo palaikymas tarp jo narių- Industry.net, šiuo metu įeinanti į Nets.Inc. sudėtį. Industry.net mėginimas parodyti, kaip reikia sėkmingai organizuoti Web-mazgą pirkėjų ir pardavėjų paramai, apibrėžtoje rinkos nišoj. Tai ypač akivaizdu lyginant su tradiciniais medžiagų platinimo keliais paštu (popieriuje ir diskeliuose), kurie klestėjo iki interneto ir WWW (Pasaulinio tinklo).
Industry Net kompanija buvo sukurta 1990 metais kaip prenumeratorių naujienų, pramonės ir informacijos platinimo tarnyba ir jos informacijos forma buvo spausdinta. Industry Net taip pat sukūrė produktą, pavadindami jį Industrial Locator, kurį sudarė elektroninis žinynas su gamintojų ir tiekėjų adresais ir telefonais. Stengiantis suteikti informaciją spaudintojams patogesnėje formoje, Industry Net grupavo ir platino duomenis regionais.
1993 metų balandžio mėnesį Industry Net atidarė elektroninį puslapį pavadinimu Marketplace BBS, prieinamą telefonine linija, o 1994 metais rugsėjo mėnesį, sukūrė Web tarnybą Online Marketplace, kuri tapo žinoma kaip Industry.net. Nauja kompanija Nets Inc. Buvo suformuota 1996 metais birželio mėnesį rezultate Industry.net sujungimo ir koorporacijos AT&T padalijimo New Media Services. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-03
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis465.18 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasV. Mališauskas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronine rinka pardavejams ir vartotojams [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • V. Mališauskas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą