Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacinėmis technologijomis pagrįstos organizacijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informacinėmis technologijomis pagrįstos organizacijos

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Elektroninio verslo raida. Elektroninio verslo paslaugos. Organizacijų elektroninis verslas. Elektroninio verslo santykių tipai ir modeliai. Įmonių pranašumas. Elektroninė komercija ir informacijos pateikimas. Elektroninės komercijos augimo tempai. Elektroninės komercijos pavyzdžiai ir dalyviai. Elektroninė prekyba. Lietuvos komerciniai bankai. Google ir jos sėkmės priežastys. Išvados.

Ištrauka

Elektroninė erdvė tampa globalios rinkos forumu, kuriame verslas ir vartotojai tiesiogiai sudaro sandorius, perka, parduoda ir netgi pateikia prekes, pilnai atsiskaito tarpusavyje. Visa tai dažniausiai atpigina elektroninėje erdvėje siūlomas prekes ir paslaugas, didina jų prieinamumą ir supaprastina pirkimo procedūrą. Paminėtina, kad elektroninė erdvė ne tik atveria naujas rinkas tradiciniams produktams ir paslaugoms, tačiau leidžia ir iš principo naujus elektroninius produktus ir paslaugas, kurie pristatomi ir dažniausiai vartojami elektroninėje erdvėje (pvz. muzikos įrašai, elektroninės knygos ir žurnalai, kompiuterių programos ir pan.) . Šios įpatybės leidžia teigti, kad elektroninė erdvė pati tampa globalia elektroninio verslo platforma. (Paliulis ir kt., 2007).
Įmonių veiklos sėkmė didele dalimi priklauso nuo veiklos organizavimo metodikos ir principų, vadovų priimamu sprendimų savalaikiškumo. Kad įmonė laiku priimtu strateginius sprendimus, reikia operatyviai reaguoti į jos veiklą lemiančius veiksnius. Informacijos srautų cirkuliacija rinkoje, jos įsisavinimas ir kryptingas panaudojimas priklauso ne tik nuo pačių informacijos vartotojų, bet ir nuo rinkoje sudarytų sąlygų tai informacijai gauti ir naudotis. Taigi, informacinės technologijos yra tiek verslo informacijos, verslo procesų optimizavimo, personalo valdymo priemonė, tiek naujų verslo krypčių atsiradimo katalizatorius. Informacinių technologijų potencialui tiek versle, tiek visuomenėje panaudoti skiriama daug dėmesio visame pasaulyje. (Paliulis ir kt., 2007).
Todėl šiame referate yra aprašomas elektroninis verslas, jo sandara, elektroninė komercija. Taip pat rašoma apie elektroninį verslą Lietuvoje, bei informacinėmis technologijomis pagrįtą bankininkystės sistemą. Pateikiama daug sėkmingiausių organizacijų pavyzdžių bei šiek tiek giliau supažindinama su Google organizacija bei jos sėkmės priežastimis.


Daugeliui elektroninio verslo raida asocijuojasi su interneto, pasaulinio voratinklio (WWW) atsiradimu. Tačiau tai nevisiškai tiesa. Elektroninio verslo operacijos tapo prieinamos jau XX amžiaus 8 dešimtmetyje. Jais daugiausiai naudojosi stambiojo verslo atstovai ir bankai. Net gi šiuo metu, XXI amžiuje, vis dar yra organizacijų, kurios naudojasi elekroninio verslo pradžioje atsiradusiomis operacijomis. Viena tokių yra tarpbakinių elektroninių perdavimų sistema SWIFT. Kiek vėliau atsiradę elektroniniai duomenų mainai padėjo elektroniniam verslui išplisti į gamybos, prekybos ir paslaugų sektorius.
Elektroninio verslo šaknys glūdi tokiose valstybėse kaip JAV, Japonijoje. Jis taip pat nuo pradžių buvo įsigalėjęs ir Vakarų Europoje, tačiau ten elektroninis verslas nebuvo tiek populiarus kaip JAV ar Japonijoje. Jo atsiradimą šiose šalyse lėmė trys pagrindiniai veiksmai:
1. Technologiniai veiksmai. Prie jų yra priskiriama asmeninių ir individualių kompiuterių paplitimas bei atsiradusi interneto technologija
2. Ekonominiai veiksmai. Prie pastarųjų yra priskiriama verslo globalizacija žemas startinis kapitalas, standartinių prekių ir paslaugų paplitimas, finansavimo galimybės.
3. Socialiniai veiksmai. Į juos įeina informacinių technologijų išplitimas, reikalinga nauja kvalifikacija elekroninio verslo procesams organizuoti bei elekroninio verslo virtualumas ir betarpiškumas. (R. Skyrius ir kt, 2005)
Žemiau pateiktoje lentelėje ir grafike puikiai pavaizduotas elektroninio verslo pokyčiai, kitimo tendencijos bei dabartinė elektroninio verslo organizacijų būklė. Iš to galima daryti išvadą, kad elektroninio verslas juda pelningumo laikotarpio link. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-10
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis148.67 KB
Autoriusaquagirl
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informacinemis technologijomis pagristos organizacijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą