Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>GPU įdiegimas į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

GPU įdiegimas į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Trimačio vaizdo spartintuvai. Architektūra. Veiksmai ir duomenų srautai GPU. Viršūnių apdorojimas. Trikampių paruošimas, interpoliavimas. Fragmentų apdorojimas. Tekstūrų skaitymas. Spalvų įrašymas. Kas liko nepaminėta. GPU įdiegimas į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą. Pristatymas. Daugiavaizdiniai stereo algoritmai. Bendros paskirties apskaičiavimai GPU. Stereo regėjimo laukas naudojant grafikos įrangą. Formos pakeitimo metodas. Užrašymas. Energijos minimizavimas. Panašūs matavimai. Energijos sumažinimas. Grafinės įrangos įdiegimas. Originalaus įdiegimo analizės. Reprojekcijų ir matomumo kaukių apskaičiavimas. Panašumų paskaičiavimas. Taškų pozicijos skaičiavimas, vaizdavimas, ryškumas ir normalus greitis. Rezultatai. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Trimačio vaizdo atkūrimas iš paveikslėlių rinkinio yra viena iš seniausių kompiuterinio vaizdo problemų. Jo šaknys siekia robotų laikus. Deja, dabartiniai "art of date" algoritmai naudojami atkūrimui iš daugkartinių vaizdų yra paprastai labai lėti ir užkerta kelią platesniam šios technikos pavartojimui.

Šio darbo pagrindinis objektas - GPU įdiegimas į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą.

Darbo tikslas – išanalizuoti GPU įdiegimą į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą.

Darbo uždaviniai:

• Apžvelgti ankstesnius darbus stereo rekonstrukcijos ir bendros paskirties apskaičiavimų GPU (GPGPU) srityje;
• Apibūdinti formos rekonstrukcijos algoritmą, kurį mes naudojame.
• Aprašyti naudojamą įrangą
• Išsiaiškinti kaip suminimizuoti energiją.
• Išsiaiškinti kaip skaičiuojamos, vaizduojamos taškų pozicijos.

Ruošiant ataskaitą, panaudoti tokie metodai, kaip indukcijos (temos apibendrinimas, išvados), dedukcijos (pagrindinių sąvokų, metodų aiškinimas), modeliavimo (diagramų, lentelių sudarymas), apibendrinimo (darbo išvados) metodai. Pateikta 11 diagramų ir paveikslėlių


Grafinė sistema iš esmės yra multiprocesorinė sistema – joje veikia centrinis kompiuterio procesorius (CPU) ir grafikos spartintuvo procesorius (Graphics Processing Unit – GPU). Kiekvienas jų atskirai gali būti traktuojamas kaip multiprocesorinė sistema: CPU turi atskirus funkcinius įtaisus ir/arba HyperThreading; GPU turi viršūnių, fragmentų apdorojimo įtaisus ir t.t.
Taip pat grafinėje sistemoje yra keletas atmintinės tipų: pagrindinė kompiuterio atmintinė (System RAM), pagrindinės atmintinės AGP dalis (AGP RAM) ir grafikos spartintuvo atmintinė (Video RAM – VRAM). Tarp atmintinės ir procesoriaus yra keleto lygių spartinančioji atmintinė (GPU viduje – ir tarp atskirų sub-procesorių).
Kai kurios GPU skaičiavimų dalys yra superkonvejerizuotos, su labai ilgu konvejeriu (pvz., keletas tūkstančių vaizdo taškų gali būti įvairiose apdorojimo stadijose vienu metu).

Bendra architektūra pavaizduota 1 diagramoje. Rodyklės rodo duomenų srautus, rodyklių pločiai apytiksliai parodo santykinį pralaidumą.
CPU skaičiuoja tai, ko negali GPU, taip pat kontroliuoja GPU darbą. Taikomoji programa kontroliuoja darbą gana aukštame lygyje per naudojamą 3D biblioteką (Direct3D arba OpenGL). 3D biblioteka naudoja grafinio spartintuvo tvarkykles, kurios tvarko spartintuvo komandų buferius, konvertuoja resursų formatus, ir kontroliuoja spartintuvą pačiame žemiausiame lygyje; šis lygmuo taikomosioms programoms neprieinamas (t.y. spartintuvas programuojamas tik per 3D biblioteką).
RAM saugomi taikomajai programai reikalingi duomenys bei spartintuvo tvarkyklei reikalingų duomenų dalis. Tarp RAM ir CPU esantis pralaidumas priklauso nuo konkrečių RAM/CPU modelių ir greičių, bet paprastai neviršija 4-6 GB/s.
GPU atlieka grafikos skaičiavimus: surenka viršūnių duomenis, jas transformuoja, paruošia trikampius, interpoliuoja jų parametrus, apdoroja vaizduojamus taškus ir t.t.
Viršūnių duomenys, tekstūros, apdorojimo programos ir kiti duomenys laikomi VRAM. Pagrindinė RAM ir VRAM sujungtos vienakrypte (RAM->VRAM) magistrale AGP (Accelerated Graphics Port), kurios pralaidumas būna 1 GB/s (AGP4x režimas) arba 2 GB/s (AGP8x). Tarp GPU ir VRAM esantis pralaidumas siekia 20 GB/s ir daugiau (naudojamos labai plačios magistralės, pvz. 256 bitų). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-22
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis834.11 KB
AutoriusAudrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/Dėstytojasdoc. G. Garšva
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word GPU idiegimas i daugiavaizdzio stereo lygmens komplekta [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • doc. G. Garšva
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą