Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacinių technologijų panaudojimas versle
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informacinių technologijų panaudojimas versle

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. ITT ir globalizacija. ITT poveikis įmonių konkurencingumui. ITT naudojimas įmonės veikloje. Kompiuterinės ryšių sistemos versle. ITT įtaka organizacinėms struktūroms. Išvados.

Ištrauka

Informacijos amžiuje informacija ir ITT naudojamos konkurenciniam pranašumui įgyti. Informacija traktuojama kaip vienas iš išteklių, o ITT yra reikalingos, kad galima būtų ja operuoti. Informacinės technologijos tobulėja greičiau už fizinio apdorojimo technologijas ir tai organizacijas verčia labiau tyrinėti savo galimybes, kad ITT galėtų pri tapti ir efektyviai funkcionuoti visais produkcijos kūrimo etapais ir lygiais. Papildomos informacijos tiekimas gali diferencijuoti įmonės produkciją, pavyzdžiui, pirkėjų konsultavimo linijos įrengimas realiai padidina produkcijos vertę, jei kiti tos sferos gamin-tojai panašių paslaugų nesiūlo. Tai tik vienas pavyzdys, tačiau tendencija yra ta, jog produkcijoje didėja informacinio elemento kiekis. Kompetencijų kompleksas, konkurenciniai pranašumai lemia atitinkamų įmonių gaminių ar paslaugų išskirtinumą. Informacinių strateginių sistemų adaptacijai reikia verslo siekių pokyčių, partnerystės su klientais ir tiekėjais, išorės operacijų vykdymo ir informacijos plėtros. Šie socialiniai technologiniai pokyčiai, darantys įtaką tiek organizacijos socialiniams, tiek technologiniams elementams, gali būti įvardyti kaip strateginės procedūros.
Jau dabar egzistuoja ir ateityje stiprės naujų informacinių technologijų plėtros ir pasaulinių verslo tendencijų ryšys. Naujos informacinės technologijos skatina individualų ir dinamišką gyvenimo būdą bei pasaulinę kultūros raidą.

Visa tai atspindi naujas gyvenimo stilius ir globalizacijos procesai. Naujas gyvenimo stilius skatina plėtotis naujas informacines technologijas, o globalizacija - tai didelių rinkų aprūpinimas ir naujų technologijų skleidimas. Informacinių technologijų plėtojimasis ir jų skleidimas, rinkų aprūpinimas sudaro prielaidas kurti naujas informacines technologijas. Kita vertus, naujas gyvenimo stilius skatina pasaulinį bendradarbiavimą ir globalizavimą, o šis savo ruožtu žadina gyvenimo stiliaus pokyčius.


Vartotojų elgsenos individualumas ir dinamiškumas skatina sparčius rinkos pokyčius, technologijų pokyčiai - rinkų pokyčius ir informacines technologijas, paklausos ir pasiūlos globalizacija - informacines technologijas ir technologijų skleidimą. Gamybos tendencijos sudaro naujas sąlygas įmonių veiklai ir jų pertvarkai. Informacinės technologijos tiesiogiai veikia organizacijas ir jų pertvarką, jų konkurencingumą.
Įmonės reakcija ir orientacija i informacines technologijas vyksta dviem kryptimis. Pirma, ji turi reaguoti į išorę, nes ten kuriama nauja technika ir technologijos, bet to, ten jos plinta ir palaiko tam tikrą bendrą lygį, organizacijoms suteikdamos beveik vienodas startines pozicijas. Tokia padėtis ar santykiai yra ypač ryškūs ir aktualūs tarp kuo nors panašių įmonių - pagal sferas, struktūrą, išteklius ar dar ką nors. Dabar tai dar labiau globalizavosi, nes skaičiavimo technika, biurų įranga ir programinė įranga dėl palyginti nedidelių kainų beveik spontaniškai įsiveržė į kiekvieną organizaciją. Kad įgytų arba išlaikytų konkurencinį pranašumą, įmonės turi orientuotis į savo vidų - rūpintis tų lengvai prieinamų, tačiau esančių tik "pusfabrikačiu" informacinių technologijų diegimu ir efektyviu naudojimu. Dėl globalios informacijos reikšmės bei pobūdžio ir pačios technologijos turi būti įtraukiamos į kiekvieną iš vertės kūrimo grandžių.
Palyginti neseniai atsiradusi viena iš informacinių technologijų rūšių globalus tinklas - World Wide Web (WWW) vis didesnę įtaką įgauna visose organizacijos veiklos sferose - komercijoje, marketinge ir kt. Jo ,,kolegos" ir "bendraamžiai" - elektroninio pašto bei Telnet sistemos - savo dvasia išliko kur kas labiau archaiškos ir todėl nelabai tinkamos komercijai. Pavyzdžiui, elektroninis paštas turėjo būti skirtas operatyviam keitimuisi informacija verslo srityje, tačiau dabar versle jis naudojamas mažiausiai ir tapo visokiausio pobūdžio asmeninių susirašinėjimų priemone. Tai rodo, kad kuriant kokią nors globalią ir nelabai apibrėžtą informacinę technologiją, negalima numatyti visų jos galimų funkcijų ir pritaikymo sričių. Beje, taip atsitiko ir su WWW: jis buvo sukurtas 1989 m. Šveicarijoje kaip informacijos tinklas fizikos tyrimų srityje, ir dabar jis yra išaugęs iki tokio lygio, kad visiškai pranoko jo kūrėjo Timo Berners-Lee iškeltus tikslus. WWW veikia ne tik marketingą, bet ir visą organizacijos veiklą: tiekimą (greitas, nebrangus ir patikimas susisiekimas su tiekėjais); operacijas (visos organizacijos įtraukiamos į veiklą, tad į atliekamas operacijas gali įsitraukti netgi pirkėjas (žinoma, netiesiogiai), kai į jo besikeičiančius poreikius galima reaguoti kur kas greičiau); realizavimą (tos pačios charakteristikos, liečiančios pirkėjus, kaip ir tiekimą); marketingą ir pardavimus (dabar šioje grandyje pridedama daugiausia vertės). Reklamos per WWW išlaidos yra kur kas mažesnes, negu skelbiamos laikraštyje, Panašus santykis tarp išlaidų gaunamas ir reklamuojant tą patį produktą internete, per radiją arba televiziją; organizacinę valdymo struktūrą (jos supaprastėjimas, vidutinių sluoksnių išnykimas, visos organizacijos persiorientavimas į išorę); žmogiškuosius išteklius arba personalą (internetas naudojamas kaip kvalifikacijos kėlimo ir naujo personalo priėmimo priemonių rinkinys); technologinę plėtrą (greitesnis ir glaudesnis ryšys su pasauliu keičiantis informacija ir programine įranga suteikia naujų bendradarbiavimo privalumų); informacijos taikymo būdus kiekvienam vartotojui; interaktyvumą (jis pardavėjui padeda iki galo suprasti pirkėjo poreikius, taip pat produkto pateikimą ir sandorio sudarymą galima atlikti vienu veiksmu - dėl šios WWW savybės jis gali atlikti ištisą marketingo funkciją). Be to, įmonė pateikia informaciją laiku ir gali būti nuolatos atnaujinama bei ir tuojau pat publikuojama WWW puslapiuose. Atsiranda galimybės užpildyti nišas rinkoje - produktas gali būti siūlomas labai specifinių vartotojų grupėms. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-13
DalykasInformatikos referatas
KategorijaInformatika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis35.1 KB
Autoriussawlike
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai0 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informaciniu technologiju panaudojimas versle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Šiaulių valstybinė kolegija
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą