Šperos.lt > Informatika > Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje

Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Botų architektūra. Robotai. Kelio suradimas. Baigtinių būsenų sistema. Negriežta logika. Neuroniniai tinklai. Ekspertinės sistemos. Genetiniai algoritmai. Botų lygmenų architektūra. Žaidimo varikliuko struktūra. Pagrindiniai veiksmai. Įvesties sąsaja. Sąsaja. Botų modeliai. Modeliai. Charakteristikos. Botų sprendimai ir prioritetai. Negriežta logika. Reprezentavimas. Pasirinkimai. Tikslai. Kova. Nusitaikymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 403.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą